OBJEDNAT

NOVINKY
KONTROLA PLATNOSTI
KONTAKTY

OBCHODNÍ PODMÍNKY
OCHRANA OS. ÚDAJŮ
STÍŽNOSTI A REKLAMACE
NASTAVENÍ COOKIES
Zákaznická linka

+420 212 240 561

Reklamační řád

I. Úvodní ustanovení

 

1. „Poskytovatelem“ je obchodní společnost Mýto EU s.r.o., IČO 21796858, se sídlem Školská 660/3, Nové Město, 110 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddíle C, vložce 406606.
2. „Objednatelem“ se rozumí fyzická či právnická osoba, která prostřednictvím webového rozhraní www.elektronicka-dalnicni-znamka.cz objedná službu od poskytovatele.
3. Ostatní pojmy jsou blíže vysvětleny ve všeobecných obchodních Poskytovatele (dále jen „VOP“).
4. Předmětem úpravy tohoto reklamačního řádu jsou podmínky dodání, reklamace a vrácení poskytované služby.
5. Tento řád upravuje práva a povinnosti pouze pro spotřebitele. Pro ostatní subjekty platí v plném rozsahu VOP anebo příslušná právní úprava.
6. Uzavřením objednávky (smlouvy) souhlasí Objednatel s obsahem tohoto reklamačního řádu.


II. Dodací podmínky

1. Poskytovatel řádně poskytne službu tím, že odešle potvrzení o registraci vozidla v systému provozovatele elektronických dálničních známek na e-mail, který Objednatel uvedl v objednávce. Za dostupnost svojí e-mailové schránky odpovídá Objednatel. Povinnosti Poskytovatele poskytnout službu jsou splněny v okamžiku odeslání potvrzení e-mailem.
2. Poskytovatel je povinen vyřídit objednávku nejpozději do 2 pracovních dnů. Poskytovatel však neodpovídá za případné výpadky v systému, který neprovozuje.
3. Pro případ, že Poskytovatel nevyřídí objednávku ve stanovené lhůtě, je Objednatel oprávněn požádat Poskytovatele o vrácení zaplacené ceny za službu. Objednatel je oprávněn požádat o vrácení ceny za službu písemně na adresu sídla Poskytovatele, anebo elektronicky na e-mailovou adresu: info@elektronicka-dalnicni-znamka.cz .
4. Ve zbytku se řídí dodací podmínky VOP Poskytovatele.


III. Reklamace

1. Objednatel je oprávněn poskytovanou službu reklamovat v průběhu jejího poskytování. Skryté vady lze reklamovat bez zbytečného odkladu potom, co se o nich dozví, nejpozději do 6 měsíců.
2. Pro případ, že je služba poskytována vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění takové vady. Pokud není možné vadu odstranit, má Objednatel právo na přiměřenou slevu z ceny služby anebo na odstoupení od smlouvy a vrácení celé uhrazené částky za cenu služby.
3. Objednatel nemá právo z vad, pokud vadu způsobil sám, nebo o vadě věděl před poskytnutím služby.
4. Reklamaci lze uplatnit u Poskytovatele písemně na adrese sídla Poskytovatele, anebo elektronicky na e-mailovou adresu: info@elektronicka-dalnicni-znamka.cz .
5. Poskytovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů.
6. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí Poskytovatel Objednatele e-mailem, telefonicky anebo písemně na adresu jeho bydliště.
7. Objednatel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné. Zejména se jedná o poštovné na zaslání reklamace. K těmto nákladům nemusí patřit cesta vozem pro uplatnění reklamace a expresní přepravy a další obdobné. O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
8. Ujednáními v tomto reklamačním řádu není jakkoliv dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vad. Ujednáními v tomto řádu rovněž není možné jakkoliv zkracovat zákonná práva Objednatele z vad.
9. Pokud je vadná Elektronická dálniční známka a taková vada není způsobena Poskytovatelem, tedy vadným poskytnutím služby, je Objednatel povinen uplatnit takovou vadu přímo u Státního fondu dopravní infrastruktury se sídlem Sokolovská 1955/278, Praha 9, 190 00, Česká republika, který je zřízen zákonem č. 104/2000 Sb., o Státním fondu dopravní infrastruktury, ve znění pozdějších předpisů.


IV. Odstoupení od smlouvy v ochranné lhůtě

1. Objednatel je oprávněn od objednávky (smlouvy) odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů a strany jsou po odstoupení povinny vrátit vše, co bylo podle smlouvy (objednávky) plněno. Odstoupit od smlouvy je Objednatel oprávněn učinit písemně na adresu sídla Poskytovatele. Anebo elektronicky na e-mail: info@elektronicka-dalnicni-znamka.cz. Objednatel však není oprávněn od objednávky (smlouvy) odstoupit, jestliže byla služba v plném rozsahu poskytnuta.
2. Objednatel není oprávněn odstupovat od smlouvy postupem podle čl. IV. odst. 1 tohoto řádu, pokud před uzavřením smlouvy (objednávky) souhlasil s tím, že Poskytovatel započne s poskytováním služby před uplynutím zákonné 14 denní lhůty pro odstoupení. V takovém případě nelze odstoupit v rozsahu, v jakém již byla služba poskytnuta.


V. Závěrečná ustanovení

1. Práva Objednatele ze zákona, z VOP či objednávky nejsou tímto reklamačním řádem dotčena.
2. Tento reklamační řád je platný od 6.9.2024 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.

Elektronická-dálniční-známka.cz

Jezděte po silnicích v ČR


jednoduše a bez obav.

Copyright ©2024 Mýto EU s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Děkujeme a přejeme

šťastnou cestu.
Společnost Mýto EU s.r.o. je nestátní autorizovaný poskytovatel služeb objednání digitální e-známky s rozšířenou vícejazyčnou podporou a různými platebními metodami.
Vydavatelem e-známek je Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI).

Pokouším se připojit k serveru...

Připojení k serveru bylo ztraceno. Vyčkejte na znovuobnovení stránky, nebo ji obnovte ručně.